REGULAMIN PORZĄDKOWY PODMIOTU LECZNICZEGO KRUPA-MED
- Postanowienia wstępne.
Regulamin porządkowy PODMIOTU LECZNICZEGO KRUPA-MED Krzysztof Krupa (dalej: KRUPA-MED) określa organizację i przebieg procesu udzielania świadczeń zdrowotnych, ofertę, zakres czynności pracowników, prawa i obowiązki pacjenta w KRUPA-MED, postanowienia dotyczące trybu składania skarg i wniosków przez pacjentów.
- Organizacja i przebieg procesu udzielania świadczeń zdrowotnych:
- KRUPA-MED świadczy w ramach poradni usługi ortopedyczne i z zakresu fizjoterapii na podstawie umów cywilnoprawnych, na zasadach pełnej odpłatności za spełniane świadczenia zdrowotne.
- Przyjęcie na leczenie do KRUPA-MED następuje na zasadzie dobrowolności wyboru leczenia odpłatnego przez pacjenta i za jego zgodą.
- Lekarz lub fizjoterapeuta ma prawo odmówić leczenia pacjenta dobrowolnie bez podania przyczyny oraz zaproponować inną placówkę leczniczą, jeśli nie zagraża to życiu pacjenta i nie stwarza ryzyka w trakcie leczenia.
- Przyjęcie pacjenta wymaga założenia dokumentacji medycznej. Każdy pacjent ma zakładaną osobną dokumentację związaną z leczeniem w KRUPA-MED.
- Podczas pierwszej wizyty w placówce tożsamość pacjenta jest weryfikowana na podstawie dokumentu tożsamości. Pacjent (przedstawiciel ustawowy pacjenta) wypełnia oświadczenia związane z udostępnianiem dokumentacji medycznej innym osobom, wskazaniem osób upoważnionych do informacji o stanie zdrowia, zgodę na przetwarzanie danych osobowych. Przedstawiciel ustawowy pacjenta małoletniego wypełnia oświadczenia dotyczące dzieci, a także w przypadku sprawowania nad małoletnim opieki w oparciu o prawomocne rozstrzygnięcie sądu/pełnomocnictwo okazuje jego oryginał lub kopię poświadczoną za zgodność z oryginałem. Przy pierwszej wizycie przeprowadza się z pacjentem wyczerpujący wywiad na temat jego stanu zdrowia, który wymaga uaktualniania przy kolejnych wizytach w poradni.
- Pacjent posiadający pełną zdolność do czynności prawnych, przedstawiciel ustawowy bądź opiekun prawny wyraża pisemną zgodę na zabiegi wykonywane w KRUPA-MED. Leczenie podstawowe i zachowawcze prowadzone jest po wyrażeniu zgody na leczenie. Za dowód wyrażenia zgody ustnej uważa się poddanie przez pacjenta umówionemu leczeniu.
- Każde przyjęcie pacjenta jest odnotowywane w dokumentacji medycznej.
- Odmowa poddania się leczeniu w razie stwierdzenia niezwłocznej potrzeby leczenia przez lekarza, podlega wpisowi do karty pacjenta i powinna być potwierdzona przez pacjenta.
- Miejsca udzielania świadczeń zdrowotnych.
- KRUPA-MED udziela świadczeń zdrowotnych w pomieszczeniach przedsiębiorstwa pomiotu leczniczego pod następującym adresem: ul. Franklina Roosevelta 46, 41 – 800 Zabrze
- Dni i godziny pracy określone są szczegółowo w harmonogramie (grafiku) pracy
- Zakres udzielanych świadczeń zdrowotnych.
KRUPA-MED świadczy stacjonarnie usługi ortopedyczne w zakresie:
- konsultacje
- usg
- profilaktyka i korygowanie wad postawy
- leczenie wad rozwojowych narządu ruchu
- poprawianie i przywracanie prawidłowych czynności narządu ruchu
- diagnostyka oraz leczenie problemów i chorób ortopedycznych
- Kontrole po zabiegach operacyjnych
- Kinesiotapeing po urazach oraz w chorobach zwyrodnieniowych
- udzielanie świadczeń zdrowotnych z zakresu fizjoterapii, a w szczególności:
- wizyta fizjoterapeutyczna, także w domu pacjenta;
- badanie funkcjonalne i fizjoterapia;
- fizjoprofilaktyka;
- fizjoterapia przed i pooperacyjna w celu powrotu do pełnej funkcjonalności i aktywności fizycznej;
- Cele i zadania podmiotu
- Celem głównym KRUPA-MED jest podejmowanie działań na rzecz ochrony i poprawy stanu zdrowia ludności poprzez organizowanie i prowadzenie działalności leczniczej, profilaktycznej, stałe podnoszenie poziomu świadczonych usług oraz propagowanie zachowań prozdrowotnych.
- Do zadań KRUPA-MED należy udzielanie świadczeń zdrowotnych w zakresie ambulatoryjnej opieki specjalistycznej, rehabilitacji, diagnostyki w szczególności:
- udzielanie świadczeń zdrowotnych zgodnie ze specjalizacją podmiotu leczniczego oraz potrzebami zdrowotnymi pacjentów
- zapewnienie fachowej opieki lekarskiej, zgodnej z przyjętymi standardami postępowania, sprzyjającej sprawnemu przebiegowi rozpoznawania oraz leczenia chorób u przyjmowanych pacjentów,
- prowadzenie na bieżąco obowiązującej dokumentacji medycznej,
- realizacja zadań z zakresu promocji zdrowia
- dokonywanie bieżących analiz prowadzonej działalności,
- stosowanie się do zarządzeń i instrukcji Kierownictwa oraz organów uprawnionych do kontroli zgodnie z obowiązującymi przepisami.
- Zakres obowiązków personelu KRUPA-MED:
- rzetelne udzielanie świadczeń zdrowotnych,
- przestrzeganiem praw pacjenta,
- stałe podnoszenie kwalifikacji zawodowych,
- prowadzenie rzetelnej dokumentacji medycznej,
- zachowanie w tajemnicy wszystkiego o czym powezmą w wiadomość w związku z udzielaniem świadczeń zdrowotnych,
- przestrzegania przepisów prawa, zasad BHP i PPOŻ oraz postanowień regulaminu.
- Prawa i obowiązki pacjenta.
Prawa – każdy pacjent ma prawo do:
- Uzyskania przystępnej informacji o swoim stanie zdrowia, proponowanych metodach leczenia oraz o rokowaniu i świadczeń zdrowotnych odpowiadających wymaganiom wiedzy medycznej, do udzielanych przez osoby posiadające odpowiednie kwalifikacje zawodowe.
- Wyrażenia zgody albo jej odmowy na udzielenie świadczenia medycznego, wyrażenia pisemnej zgody bądź jej odmowy na wykonanie zabiegów oraz zastosowania metody leczenia stwarzającej podwyższone ryzyko, po uzyskaniu odpowiedniej informacji.
- Wglądu w dokumentację medyczną dotycząca jego leczenia oraz uzyskiwania wyciągów, odpisów bądź kopii dokumentacji medycznej osobiście bądź przez upoważnioną osobę.
- Poszanowania intymności i godności oraz uprzejmego traktowania przez personel medyczny.
- Trzymania informacji o stanie zdrowia dziecka, proponowanych badaniach i leczeniu.
- Rejestracji telefonicznej.
- Decydowania o osobach, którym lekarz może udzielać informacji o jego stanie zdrowia.
Obowiązki pacjenta:
- Pacjent wyrażając zgodę na leczenie zobowiązany jest do podpisania „Zgody na leczenie” tj. umowy o leczenie i stosowania się do jej postanowień.
- Jeżeli wyrażenie zgody nie jest możliwe z powodu ubezwłasnowolnienia całkowitego lub częściowego zgoda winna być wyrażona przez przedstawiciela ustawowego.
- Pacjent jest zobowiązany do przestrzegania zaleceń lekarzy i personelu. W przypadku nieprzestrzegania zaleceń i wskazań lekarskich także w zakresie postępowania przedzabiegowego i pozabiegowego pacjent ponosi wszelkie ryzyko z tym związane.
- Pacjent jest zobowiązany do przestrzegania zasad bezpieczeństwa ppoż. Nie wolno mu manipulować przy urządzeniach i aparaturze znajdujących się na wyposażeniu KRUPA-MED, ani wchodzić do pomieszczeń przeznaczonych tylko dla personelu poradni.
- Nie wolno zanieczyszczać ani zaśmiecać pomieszczeń poradni ani terenu wokół niej.
- Na terenie poradni obowiązuje zakaz palenia tytoniu oraz spożywania alkoholu.
- Tryb składania skarg i wniosków
- Pacjent, którego prawa zostały naruszone w trakcie korzystania ze świadczeń zdrowotnych w KRUPA-MED ma prawo do złożenia ustnej lub pisemnej skargi do kierownika jednostki.
- Księga Skarg i Wniosków jest dostępna w Rejestracji.
- Odpowiedź na skargę lub wniosek powinna być udzielona niezwłocznie, maksymalnie jednak w terminie 60 dni.
- Ochrona Danych osobowych
Administrator danych, Inspektor ochrony danych:
W świetle obowiązujących przepisów jesteśmy Administratorem państwa danych osobowych. Oznacza to, że:
KRUPA-MED Krzysztof Krupa
Adres: ul. Franklina Roosevelta 46, 41 – 800 Zabrze, NIP:6482820347, REGON:527243766,
odpowiada za ich wykorzystanie w sposób bezpieczny, zgodny z umową oraz obowiązującymi przepisami.
Dane inspektora ochrony danych:
Inspektorem ochrony danych jest Krzysztof Krupa.
Mail: krupak1997@interia.pl
Inspektor ochrony danych, spotyka się z osobami, których dane dotyczą, po wcześniejszym ustaleniu terminu.
10.1. Cel przetwarzania danych.
Państwa dane osobowe będą przetwarzane przez Administratora danych w celu:
- udzielenia świadczenia zdrowotnego (w tym, wystawienia skierowania, recepty) – na podstawie obowiązujących przepisów prawnych;
- realizacji praw pacjenta (przechowywania dokumentacji medycznej, jej udostępniania, jak również realizacji obowiązku informacyjnego) – na podstawie obowiązujących przepisów prawnych;
- tworzenia dokumentacji medycznej indywidualnej zewnętrznej – na podstawie obowiązujących przepisów prawnych;
- wykonywania badań statystycznych – na podstawie obowiązujących przepisów prawnych;
- przekazania informacji do Państwowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej – na podstawie obowiązujących przepisów prawnych;
- wystawienia na państwa życzenie faktury Vat – na podstawie obowiązujących przepisów prawnych;
- kontaktu telefonicznego w sprawie wizyty – w przypadku, gdy wyrażą Państwo na to zgodę.
Prawnie uzasadnione interesy realizowane przez administratora.
Państwa dane mogą być przez nas wykorzystywane ze względu na nasz interes prawny w związku z przesłaniem, aktualnych promocji w rozumieniu art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną.
10.2. Informacje o odbiorcach danych osobowych lub o kategoriach odbiorców.
Odbiorcami przetwarzanych przez nas danych są:
- osoby wykonujące zawód medyczny, w celu ochrony zdrowia, udzielania oraz zarządzania udzielaniem świadczeń zdrowotnych, utrzymania systemu teleinformatycznego, w którym przetwarzana jest dokumentacja medyczna;
- upoważnieni pracownicy Administratora danych;
- osoba upoważniona przez pacjenta za życia lub osobie, która w chwili zgonu pacjenta była jego przedstawicielem ustawowym;
- podmiot udzielający świadczeń zdrowotnych, jeżeli dokumentacja ta jest niezbędna do zapewnienia ciągłości świadczeń zdrowotnych;
- organy władzy publicznej, w tym Rzecznik Praw Pacjenta, Narodowy Fundusz Zdrowia, organy samorządu zawodów medycznych;
- konsultanci krajowi i wojewódzcy, w zakresie niezbędnym do wykonywania przez te podmioty ich zadań, w szczególności nadzoru i kontroli;
- podmioty, o których mowa w art. 119 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 15 kwietnia 2011 r. o działalności leczniczej, w zakresie niezbędnym do przeprowadzenia kontroli na zlecenie ministra właściwego do spraw zdrowia;
- upoważnione przez podmiot, o którym mowa w art. 121 ustawy z dnia 15 kwietnia 2011 r. o działalności leczniczej, osobom wykonującym zawód medyczny, w zakresie niezbędnym do sprawowania nadzoru nad podmiotem leczniczym niebędącym przedsiębiorcą;
- minister właściwy do spraw zdrowia, sądy, w tym sądy dyscyplinarne, prokuratura, lekarz sądowy i rzecznik odpowiedzialności zawodowej, w związku z prowadzonym postępowaniem;
- uprawnione na mocy odrębnych ustaw organy i instytucje, jeżeli badanie zostało przeprowadzone na ich wniosek;
- organy rentowe oraz zespoły do spraw orzekania o niepełnosprawności, w związku z prowadzonym przez nie postępowaniem;
- podmioty prowadzące rejestry usług medycznych, w zakresie niezbędnym do prowadzenia rejestrów;
- zakłady ubezpieczeń, za zgodą pacjenta;
- komisje lekarskie podległe ministrowi właściwemu do spraw wewnętrznych, wojskowym komisjom lekarskim oraz komisjom lekarskim Agencji Bezpieczeństwa Wewnętrznego lub Agencji Wywiadu, podległym Szefom właściwych Agencji;
- osoby wykonujące zawód medyczny, w związku z prowadzeniem procedury oceniającej podmiot udzielający świadczeń zdrowotnych na podstawie przepisów o akredytacji w ochronie zdrowia albo procedury uzyskiwania innych certyfikatów jakości, w zakresie niezbędnym do ich przeprowadzenia;
- wojewódzkie komisje do spraw orzekania o zdarzeniach medycznych, w zakresie prowadzonego postępowania;
- spadkobiercy w zakresie prowadzonego postępowania przed wojewódzką komisją do spraw orzekania o zdarzeniach medycznych;
- osoby wykonujące czynności kontrolne na podstawie art. 39 ust. 1 ustawy z dnia 28 kwietnia 2011 r. o systemie informacji w ochronie zdrowia, w zakresie niezbędnym do ich przeprowadzenia;
- członkowie zespołów kontroli zakażeń szpitalnych, o których mowa w art. 14 ustawy z dnia 5 grudnia 2008 r. o zapobieganiu oraz zwalczaniu zakażeń i chorób zakaźnych u ludzi (Dz. U. z 2016 r. poz. 1866, 2003 i 2173), w zakresie niezbędnym do wykonywania ich zadań.
- Inspektor Ochrony Danych;
- Biuro Rachunkowe;
- Dostawca oprogramowania do prowadzenia dokumentacji medycznej w formie elektronicznej;
- Informatyk w celu utrzymania systemu teleinformatycznego, w którym przetwarzana jest dokumentacja medyczna elektroniczna;
- Podmioty przetwarzające na podstawie zawartej umowy, w celu ochrony zdrowia, udzielania oraz zarządzania udzielaniem świadczeń zdrowotnych, utrzymania systemu teleinformatycznego, w którym przetwarzana jest dokumentacja medyczna.
W związku z przetwarzaniem Państwa danych osobowych, nie przekazujemy ich do Państwa trzeciego.
10.3. Okres, przez który dane osobowe będą przechowywane, a gdy nie jest to możliwe, kryteria ustalania tego okresu.
Państwa dane osobowe będą przez nas przechowywane przez okres:
Dane zawarte w dokumentacji medycznej indywidualnej:
- 2 lat, licząc od końca roku kalendarzowego, w którym wystawiono skierowanie – w przypadku, gdy świadczenie zdrowotne nie zostało udzielone z powodu niezgłoszenia się pacjenta w ustalonym terminie, chyba że pacjent odebrał skierowanie;
- 5 lat, licząc od końca roku kalendarzowego, w którym udzielono świadczenia zdrowotnego będącego przedmiotem skierowania lub zlecenia lekarza – w przypadku skierowań na badania lub zleceń lekarza,
- 10 lat, licząc od końca roku kalendarzowego, w którym wykonano zdjęcie – w przypadku zdjęć rentgenowskich przechowywanych poza dokumentacją medyczną pacjenta;
- 20 lat, licząc od końca roku kalendarzowego, w którym dokonano ostatniego wpisu;
- 22 lat – w przypadku dokumentacji medycznej dotyczącej dzieci do ukończenia 2. roku życia,
- 30 lat, licząc od końca roku kalendarzowego, w którym nastąpił zgon – w przypadku zgonu pacjenta na skutek uszkodzenia ciała lub zatrucia;
- 30 lat, licząc od końca roku kalendarzowego, w którym dokonano ostatniego wpisu – w przypadku dokumentacji medycznej zawierającej dane niezbędne do monitorowania losów krwi i jej składników, która jest przechowywana;
Dane zawarte w dokumentacji medycznej zbiorczej:
- przez okres 20 lat od końca roku kalendarzowego, w którym dokonano wpisu.
Dane zawarte w Rejestrze udostępnionej dokumentacji medycznej:
- przez okres 20 lat, od końca roku kalendarzowego, w którym dokonano wpisu.
Dane zawarte na fakturze VAT:
- przez okres 5 lat – zgodnie z art. 112 ustawy o podatku od towarów i usług Dz.U.2021.685 t.j. z dnia 2021.04.14
Dane zawarte w Księdze Skargi i Wniosków
- przez okres 5 lat, od końca roku kalendarzowego, w którym dokonano wpisu.
W zakresie nieuregulowanym dokumentacje przechowywana jest przez okres lat 20.
10.4. Dane przetwarzane przez administratora danych:
W związku z udzielaniem świadczeń zdrowotnych konieczne jest podanie danych niezbędnych do założenia dokumentacji medycznej oraz udzielenia świadczenia zdrowotnego.
Dane osobowe podawane obowiązkowo:
Na podstawie § 10 Rozporządzenia Ministra Zdrowia w sprawie rodzajów i zakresu dokumentacji medycznej prowadzonej w podmiotach leczniczych dla osób pozbawionych wolności oraz sposób jej przetwarzania (Dz.U. z 2021 r. poz. 2477):
- Imię i nazwisko
- PESEL
- Data urodzenia
- Adres zamieszkania
- Imię i nazwisko przedstawiciela ustawowego
- Adres zamieszkania przedstawiciela ustawowego
Na podstawie ustawy o podatku od towarów i usług usług Dz.U.2021.685 t.j. z dnia 2021.04.14;
- imię i nazwisko lub nazwa podatnika i nabywcy towarów lub usług
- adres podatnika i nabywcy towarów lub usług;
- numer, za pomocą którego podatnik jest zidentyfikowany na potrzeby podatku.
Dane przetwarzane dobrowolnie:
- Numer telefonu
- Adres e-mail
Brak podania w trakcie rejestracji lub na etapie późniejszym danych osobowych dobrowolnych (telefon, mail) uniemożliwi Państwu skorzystanie z prawa do uzyskania dokumentacji medycznej w formie elektronicznej, ze względu na brak możliwości weryfikacji Państwa tożsamości.
10.5. Prawa osoby, której dane dotyczą.
W związku z przetwarzaniem Państwa danych osobowych, przysługuje Państwu prawo do:
- dostępu do danych;
- sprostowania danych;
- usunięcia danych – w zakresie przewidzianym w obowiązujących przepisach prawnych;
- ograniczenia przetwarzania – w zakresie przewidzianym w obowiązujących przepisach prawnych;
- wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania;
- przenoszenia danych – w zakresie przewidzianym w obowiązujących przepisach prawnych;
- cofnięcia zgody na przetwarzanie danych na podstawie wydanej uprzednio przez państwa zgody bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem;
- wniesienia skargi do organu nadzorczego – jeżeli uznają Państwo, że przetwarzanie danych odbywa się w sposób niezgodny z obowiązującymi przepisami.
Przetwarzanie danych przez ich profilowanie:
W związku z udzielaniem świadczenia zdrowotnego, Państwa dane osobowe mogą być przetwarzane poprzez ich profilowanie. Oznacza to, że państwa dane osobowe, będą przetwarzane w celu uzyskania informacji o Państwa stanie zdrowia, właściwym postawieniu diagnozy i przygotowaniu odpowiedniego planu leczenia. O takiej czynności zostaną Państwo poinformowani przed rozpoczęciem takiego procesu przez personel udzielający świadczeń zdrowotnych.
- Warunki umieszczania i pozostawiania odzieży wierzchniej i rzeczy osobistych w poczekalni.
Personel KRUPA-MED nie odpowiada za rzeczy Pacjentów pozostawione w poczekalni. Poczekalnia i znajdujące się w niej miejsce na garderobę wierzchnią są ogólnie dostępne. W związku z powyższym nie należy pozostawić w poczekalni przedmiotów wartościowych. KRUPA-MED nie ponosi odpowiedzialności za przedmioty pozostawione w poczekalni.
- Płatności i formy płatności oraz Plan leczenia.
W KRUPA-MED akceptuje się płatności w gotówce oraz kartą płatniczą.
Wysokość opłat za poszczególne świadczenia określona jest w cenniku, który dostępny jest w Poczekalni. Plan leczenia oraz wynikający z niego koszt leczenia jest orientacyjny i może ulec zmianie w trakcie leczenia.
- Odwoływanie wizyt i spóźnienia.
Wizyta potwierdzana jest z jednodniowym wyprzedzeniem przez Rejestrację poprzez kontakt telefoniczny. Brak jakiejkolwiek informacji zwrotnej od Pacjenta powoduje skrócenie umówionej wizyty do 30 minut lub jej anulowanie. Jeśli Pacjent ma wyznaczonych kilka terminów wizyt i nie ma z nim kontaktu oraz nie zgłosił się na wizytę, to każdy kolejny umówiony termin zostaje anulowany.
W przypadku rezygnacji z umówionej wizyty pacjent mam obowiązek odwołania wizyty z co najmniej 24 godzinnym wyprzedzeniem. Trzykrotne zaniechanie odwołania wizyty może stanowić podstawę do odmowy leczenia danego Pacjenta.
- Kolejność przyjmowania pacjentów.
Pierwszeństwo przyjęcia mają osoby zapisane na wizytę. Pomimo skrupulatnego planowania dnia pracy, z uwagi na charakter świadczonych usług może dojść do opóźnień. Z uwagi na powyższe uprzejmie prosimy o zarezerwowanie odpowiedniej ilości czasu na wizytę, z uwzględnieniem możliwych przesunięć.
- Zakaz spożywania alkoholu oraz palenia.
Na terenie KRUPA-MED obowiązuje całkowity zakaz palenia oraz spożywania alkoholu/środków psychotropowych
i psychoaktywnych. W przypadku stwierdzenia przez Lekarza bądź personel, iż Pacjent pozostaje w stanie wskazującym na spożycie alkoholu/środków psychotropowych i psychoaktywnych, odmawia wykonanie zabiegu/procedury.
- Oświadczenie
Lekarze oraz personel Podmiotu Leczniczego zajmują się i są skoncentrowani na udzielaniu świadczeń zdrowotnych, tym samym lekarze ani personel nie mogą zajmować się opieką nad odzieżą lub innymi przedmiotami pozostawionymi w poczekalni. W związku z powyższym:
- a) pacjenci zobowiązują się do niepozostawienia w poczekalni teczek, toreb, torebek, dokumentów, wartości pieniężnych, innych przedmiotów wartościowych, kart płatniczych, biżuterii, kluczyków do pojazdów ani kluczy do mieszkań lub innych podobnych przedmiotów.
- b) w przypadku potrzeby zabezpieczenia przed utratą ww. przedmiotów lub odzieży wierzchniej podczas udzielania (Pacjentowi) świadczeń zdrowotnych, pacjent zobowiązuję się do poinformowania o ww. lekarza lub personel i powierzenia im ww. rzeczy na przechowanie w odrębnym niż poczekalnia pomieszczeniu lub zamkniętej szafie.
- c) pacjenci zrzekają się roszczeń do Podmiotu Leczniczego w przypadku utraty odzieży lub innych przedmiotów wynikającej z nieprzestrzegania przeze pacjenta ww. zapisów.
- Postanowienia końcowe:
- Zmian regulaminu dokonuje kierownik jednostki.
- W sprawach nieuregulowanych regulaminem organizacyjnym zastosowanie mają obowiązujące przepisy prawa
- Podanie regulaminu organizacyjnego do wiadomości pacjentów następuje poprzez udostępnienie go, na wniosek pacjenta, w siedzibie podmiotu leczniczego, a także na stronie internetowej www.krupamed.pl
- Niniejszy regulamin jest dostępny na stronie internetowej www.krupamed.pl oraz w naszej przychodni. Akceptacja regulaminu następuje poprzez zaznaczenie rubryki [TAK] krzyżykiem w „Ankiecie dla pacjentów”.
- Regulamin wchodzi w życie z dniem 1.01.2020 r.